Re: Konektor pro signálový výstup čerpadla Alpha Grundfoss

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Říjen 12 07:48:00 CEST 2023

Zdravím, díky, to bude ono.

Abych řekl pravdu, čekal jsem že to bude podstatně běžnější konektor -
co jsem našel tak ho mají jen na těch dvou odkazech níže.

Říkal jsem si, že když budu objednávat u Farnela, že bych si objednal
nějaké krimpovací kleště - zatím jsem to dělal... (no, víte jak :-)).

Doporučíte nějaké aby to nebyl ranec, ale vydržely víc jak jedno zmáčknutí?

Díky

Petr