Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

wek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 10 14:06:07 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

ja by som isiel do jednoduchsieho zapojenia s menicmi z rodiny SIMPLE SWITCHER, to su tie co su na cinskych modulcekoch a su maximalne jednoduche. Davaju od 0,5-3A.  Popisane su cele v datasheetoch vratane nejakych indicii ako ma byt zapojeny resp. pripojeny kazdy jeden komponent a potom je tam aj vzorovy plosak.

Da sa na tom ukazat dost vela:

1)   vplyv indukcnosti na spektrum - cievocky tienene, netienene, smd, tht

2)   vplyv puzdra na layout - dip8 vs. soic8 (tie menej amperove) vs. TO220 a ddpak

3)   vplyv elytov vs. low esr elyty

4)   vplyv feedback vodica a cievocky

5)   vplyv sirky a dlzky vodicov;  6mil-8mil-10mil-12mil-16mil----medena plocha

6)   vplyv THT vs. SMD

7)   tieniaca plocha - pripojenie na napajaci konektor, pripojenie na pin GND integraca, pripojenie cez RC clen...

Ako vidis ukazat sa da velmi vela. A to nehovorim este o tom, ze hrat sa da aj so zatazou... A to dost vyznamne.

A.