jak spocitat odpor ze dvou delicu s eliminaci driftu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 9 18:13:33 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

nemusite mi dakovat, ja som Vam rad pomohol a trochu som si pri tom
precvicil mozog.

A potom ja som sa tiez nieco naucil. Ja som totiz pri uvahach o meracom
obvode teploty s termistorom problematiku "Vcc" riesil odporom a shuntovou
referenciou 4,1V. Ale nakoniec som siahol po MCP9700, ktoru som rozoberal v
konfere cez leto. Mal som totiz pocit, ze prepocet teploty z termistora s
tabulkou sa mi nezmesti do 4kW PIC16.

A.

Ahoj

Diky toto funguje a zahrnuje ADC1 jako referenci.

Libor

Dne 07.10.2023 v 0:04 wek napsal(a):
>* [preposielam]
*>>* Ahoj,
*>>* ADC1 x 2 = Vcc
*>>* (Vcc - ADC2) / R3 = I
*>>* ADC2 / I = Rx
*>>* Dufam, ze som sa nepomylil... A nezabudnite na to, ze akonahle zacneme
*>* cvicit s MCU, tak sa meni aj Vcc, co ten ADC moze chytit ako chybu.
*>* Takze to treba patricne osetrit NOP-mi.
*>>* A.
*