Re: [OT] Nový Thunderbird - včasné varování před zásahem modernity

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 9 01:40:50 CEST 2023

Jen info: postup funguje a už se Thunderbird zase dá používat (zpět
poslední dobrá verze 102.15.1).
Jenom mi přitom zmizelo rozšíření pro uspořádání tlačítek.
Tedy možná všechna rozšíření, už si nepamatuju, jestli jsem tam měl i
nějaká další.

PL