NVR hikvision DS-7608NI-K2 rozdil zobrazovanych informaci na vystupu VGA / HDMI ?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Říjen 8 13:40:22 CEST 2023

Nějaké rekordéry na 16 kamer tu mám na prodej a i asi tak 15 venkovních
kamer.
Cena rekordérů cca 5 a kamery tak 0,8 a jsou i vyhřívané a pokud vím tak
některé i dosti citlivé
0.02 LUX. Možná jsem něco psal i včera ale zda do konfery tak to si
nejsem jistý.
Podrobněji kdyžtak zájemcům...
Jindra Polívka