Re: Zdroj Nice-Power 2x60V/2x5A (Celníci: WTF)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 8 00:02:25 CEST 2023

Zdroj už je na stole, tak minirecenze:

Funguje jak má, včetně toho, že při par se proudem 10A hřejou kabely a
při ser se objeví přes 120 V. Ještě jsem nezkoušel zatížení plným
výkonem, což je 600 W.

+ Kromě svorek chan1 a chan2 má ještě separátní pro ser/par (a ty
"normální" při tom fungují taky)
+ Separátní čudlíky pro oba kanály
+ Všechno kromě ser/par si pamatuje po zapnutí
+ Na měření proudu má uvnitř hezké bočníky jak v multimetru

- Nemá zapínání výstupů
- Digitální čudlíky, kde se mačkáním přepíná řád, který se nastavuje
- Ne moc dobře sešroubované vevnitř. Myslím že původně nic nechrastilo,
ale po převozu 5 km na koloběžce tam lítaly 2 šroubky a uvolněné byly i
všechny zbývající okolo 4 distančních sloupků mezi zdroji.
(Přepravován v původní krabici vč. EPP bloků)

K původnímu tématu:
Zdroj přišel za pár dní, ale teď mi tu delší dobu ležel, konečně se
dočkal místa na stole.
Nebyl požadován žádný doplatek, teda jestli za 2 měsíce nepřijde
upomínka, jako u Fedexu:-)

 > UPS account:
Není

 > Detailní popis zboží (číslo celního sazebníku-HS kód):
Popis: Dvoukanálový regulovatelný, stabilizovaný zdroj 0-60V / 0-5A
Materiály: Železo, měď, plast, ferit, cuprextit
Užití: hobby, experimenty
HS: 8504318090 ? nejsem si jist

 > Způsob proclení:
JSD

(Dále požadováno EORI a DIČ, obojí použito z OSVČ)

PH