Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 5 07:16:04 CEST 2023

On Thu, 5 Oct 2023, Jiri Foldyna wrote:

> Narazil jsem na problém s ucpáváním trysky, po konzultaci na podpoře mi
> doporučili tisknout při otevřeném Enclosure a jednou týdně nebo po každé
> změně filamentu provést preventivní Cold Pull.

Haha, koupite original enclosure a pak ho radsi nechavejte otevreny :-))

Mne se tryska ucpala asi jednou ci dvakrat - tisknul jsem FLEX a mel
jsem hodne utazene podavani. Neco se zasprclo, podavani neproklouzlo
a nachmoustalo FLEX mezi podavani a trubicku. Tim padem se posouvani
struny zastavilo ale tiskarna dal jela a vypekala zbytek FLEXu v komore.

Pak to tisklo blbne, ale Cold Pull to vyresil - krasne bylo videt jak
na te bambulce co je odlitkem komory jsou prilepene zacernale kousky.

Jako enclosure pouzivam vyrazeny Rack 19" , trosku vetra ale uvnitr
je teplejc a nejde na to pruvan.