Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Říjen 5 00:15:14 CEST 2023

Mam Prusa MK4, stavebnice + Original Enclosure. Montáž úžasná, líbilo se
mi to víc než Lego Mindstorm :-). Tisk v zásadě bez problémů, zatím jen
PLA a PETG.
Narazil jsem na problém s ucpáváním trysky, po konzultaci na podpoře mi
doporučili tisknout při otevřeném Enclosure a jednou týdně nebo po každé
změně filamentu provést preventivní Cold Pull.
Máte s tím někdo zkušenost? Mi se filament zalomil v té kovové trubičce
extruderu a dalo mi dost práce se s tím vypořádat. Šikla by se nějaká
ověřená technika bez potřeby demontáže extruderu :-)

jf