OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Říjen 4 14:06:28 CEST 2023

No to už zas vyžaduje náročnou přípravu, počínaje souhlasama rodičů, pak
aby cil cesty byl v místě kde to lze provést, aby s sebou bylo naprosto
všechno co je potřeba, ...  ve finále to bude mnohem dražší a většinu
času seřere cestování. Vypustit balón před barákem mi pořád přijde jako
jednoznačně nejlepší volba.

Takže zbývající nevyřešené otázky:
1. Jaký min. průměr musí mít 100m dlouhý pozinkovaný drát, aby ještě
mohl fungovat jako anténa na SV?
2. Jaký výkon takovou anténou v předmětné lokalitě z uvedeného vysílače
získám?

Nově vzniklá vedlejší otázka:
3. Je/byl IRF540 V-MOS, laterální MOSFET, nebo něco jiného?

PH