Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Středa Říjen 4 09:56:33 CEST 2023

:-)

No jo, vlastne do vlastni blbosti by se mohlo zapocitat i to odmyti prilnave vrstvy
na skle u Endera (teda jestli jsem to dobre pochopil, nevim). Spis jsem ale myslel
takove, ktere jsou na prvni pohled naprosto zrejme a i samotny akter hned seznal, ze
tiskarna za to fakt nemuze.

Co si tak rychle vybavim za ty vlastni blbosti (ne vsechny moje, ale taky ne vsechny
cizi):
* profil nastaveny pro jiny filament (nedostatecna teplota)
* pouzity jiny filament nez jsem chtel
* prekrizeny a pak zauzlovany filament
* zablokovana civka s filamentem
* zamastena podlozka (to bylo libovy, pri nejake demnonstracce si tam nekdo odlozil
chlebicek s vlasakem :-))) )
* drcnuti do tiskove hlavy pri prilis zvedavem kochani se a tudiz ztrata polohy
* narazeni podlozky do cehosi za tiskarnou a tudiz ztrata polohy
* zapomenuti nasadit podlozku, odchod a tudiz vznik bakule filamentu okolo extruderu
* dukladne vetrani pruvanem a tudiz podchlazeni a neslepeni vrstev
* pri stavbe ze stavebnice nesledovani navodu a otoceni nesymetricke soucastky nebo
neutazeni sroubu
* vypadek elektriny
* spatny model (cosi na tenke muri nozce bez podpor, pokus o diru v horni vrstve bez
vyplne)
* spatne nastaveni sliceru pro dany model (to bylo neco s chybejici vyplni, pak se
prohnula horni vrstva a pak tisklo do vzduchu)

D.O.