Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 2 23:46:26 CEST 2023

Když mi to občas dělalo na Prusovi a te jeho plechove "hrbolate" podložce
tak to bylo způsobeno necistotou podložky. Asi mastnotou nebo neviditelnými
zbytky po předchozím tisku (po odtržení vyrobku). Stačilo podložku přejet
ubrouskem namocenym v lihu. Jsem si tedy myslel... Ale mám takový dojem, že
to mohlo být způsobeno i tím jak se podložka ruzne prohyba při zahřátí (asi
stačí malo) takže jsem na konec jeste malinko prizvedl první vrstvu (ono
bylo na prvni vrstve videt, ze uz toho materialu tam bylo o malinko vice).
Nejspíš to byla kombinace více veci dohromady, které se obcas projevily v
tento problem. A na konec aby toho nebylo málo tak mám takový dojem, že
zrovna v tyto momenty netesnila tryska k AL bloku (material utikal nad AL
blokem)... takže málo materiálu, který "nedosedl". Takže si vyberte ;-).