OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 2 14:00:45 CEST 2023

On s tím dlouho nebyl problém, dokud skoro nikdo neměl auto. Jakmile
začalo být častější, že rodinka s dětmi, s balónky, nastoupila po pouti
do auta, začalo to: Statická elektřina vyrobená třením o strop, malý a
uzavřený prostor, popáleniny, poškození sluchu.

Zrovna jsem vybalil čínskej zdroj 2x 0-60V / 5A, takže při par 10. Tak
mě teď napadlo, že mám hezkej elektrolyzér. Už se těším na nafukování
balonků H2+O2 :-)

PH