OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 2 10:24:06 CEST 2023

Zatím mi pořád vychází ta triviální chemická výroba vodíku a jeho
napuštění do pytle na odpadky jako nejvýhodnější ve všech ohledech:-)

Horkovzduch dává smysl u balónu s lidma, že není tak drahej jako He, ani
pro ty lidi tak nebezpečnej jako H. V mojí aplikaci je to blbost.
Pokud teda doporučíte set hořák+bomba na 3 hodiny provozu s hmotností
zanedbatelnou ke 150g drátu a v ceně do 300 Kč, tak OK, o tom by se dalo
uvažovat:-)

PH