OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 1 18:44:17 CEST 2023

No jo, ale tady nejde o potlačení rušení, cílem je vůbec něco chytit:-)

Není zas takový problém dronem přivázat anténu ke špičce stromu, horší
je jí pak sundat. A má-li tam zůstat, nastávají různé komplikace, část z
nich se tu před časem probírala. A natahovat něco opravdu přízemního na
ulici, kde choděj lidi a jezděj auta, to by taky neprošlo.

A pak je tu samotná lokace, v podstatě v údolí. Další důvod mít to co
nejvyšší.

PH