Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 23:23:18 CET 2023

Aha, takže se to opravdu (aspoň občas) peče všechno podle jedné masky.
Pak by to dávalo smysl, že si Číňan nakoupí kýbl těch levnějších a
spoléhá na to, že to bude fungovat.

Navíc pokud se to netestuje a podle toho netřídí, tak to pak vysvětluje
proč zatím každý procesor
s pamětí oficiálně 64 KiB uměl 128 KiB, a to zatím vždy bez chyby.
Já jsem si myslel, že se to právě otestuje a podle toho roztřídí, a tak
jsem té vyšší paměti
raději moc nevěřil. Ale zřejmě to byla zbytečná obava.

Když nějaké neprojdou v testech, tak ty asi Číňan nemá možnost koupit se
slevou, že?
Ono se to asi navíc testuje zřejmě nezapouzdřené, ne?
Nebo další testy a vyřazování probíhají i po zapouzdření?

A mimochodem: pokud se likvidují už nějaké hotové, zapouzdřené.
Jaký je prosím jejich osud? To se vysype na skládku, nadrtí do betonu,
nebo se z toho zpětně něco recykluje?

Děkuji za zajímavé informace.
PL