Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 21:36:03 CET 2023

Aha, to už nejde? Nové verze SW ST-link už se tam nedají upgradem dostat?
Tak to je nemilé. I když pro práci přes OpenOCD stačí i starší verze, a
jinak
stejně jedu už jen přes BMP.

PL