[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 17:59:29 CET 2023

Když už se to tady tak pěkně rozjelo, tak přidám i svou trochu do mlýna.
Když se objevily první čipy s jádrem Cortex-Mx, byl jsem tím doslova
nadšen. Proti všem těm osmibitům to mělo vlastně samé výhody. Jednoduché
jádro, jednotný adresní prostor, nativní 32-bit aritmeriku, debug přímo
na čipu pomocí levných a volně dostupných nástrojů. Prostě bylo to dobře
přizpůsobeno k použití.
Ale na druhou stranu si dovedu představit, že pro profesionální použití
to zase tak velká paráda nemusí být. Musíte se toho poměrně dost nového
naučit a když vám hoří termíny, bude to dost bolestivé s nejistým
výsledkem. Pro domácí bastlení to má zase moc malá pouzdra.

Mrazík