[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 30 15:51:05 CET 2023

co takhle trochu vylezt z te Vasi bubliny. jste jak kafemlejnek.
a postupne se to bych rekl zhorsuje.
sama jednoznacna pravda a rady ostatnim, jak by mohli byt stasni, kdyby
zacali myslet jako vy.
jen muj osobni pohled, pardon, ale uz mi to nedalo :-(
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice