Zigbee modul

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Listopad 28 21:26:32 CET 2023

Na baterie a jako slave by mělo být lepší ESP32-H2, je to něco jako C6
bez WiFi.
Mám na cestě kity z Ali, ale zatím jsem se tomu moc nevěnoval, nicméně
jsem zhlédl nějaké video, kde to programují v ESP-IDF. Jsou tam i nějaké
příklady:
https://github.com/espressif/esp-zigbee-sdk/tree/ad5adf336b9f5b13ef7d26a0c510c345376986e9/examples/esp_zigbee_HA_sample
H2 moduly má např. Myšák za cca 45kč, což je hodně slušná cena.
Libor