RE: Chytrý prsten

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 28 11:27:00 CET 2023

Asi to ti cinania nejako davaju.
Mam smart watch od sajomi vnutri je bateria ktora mi zatial najviac vydrzala 23 dni (este mala 5%)
Ta bateria ma 480mAh. Naprotitomu smart watch od samsungu vydrzia max 40 hodin a to v nejakom uspornom rezime
Vnutri je bateria 370mAh. A potom je tu vychytavka od Google pixel watch a tie s bateriou 320mAh nevdrzia ani jeden den.
Za mna je tyzdenny cyklus nabijania v pohode ale byt otrokom a nabijat tieto chytre geraty kazdy den tak to nie.

J.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ales Filip
Sent: Sunday, November 26, 2023 6:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Chytrý prsten

Dobrý den,

Teď na mě vyskočil článek o chytrém prstenu, který má 3osý akcelerometr, měří teplotu, tep SPO2, atd. Výdrž baterky 6 dní
Jak to dokážou dostat do prstenu o tloušťce 2.2mm ??? Už jenom baterku???
https://mobilizujeme.cz/clanky/circular-ring-slim-cena-dostupnost-specifikace

S pozdravem,
--
 Ales Filip