Re: Bezkontaktní nabíjení

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Listopad 27 15:36:59 CET 2023

Zdravím,

pokud byste nechtěl sám tvořit přijímač pro nabíjení, lze koupit tohle:
https://www.student-eshop.cz/qi-podlozka-bezdtratove-nabijeni/micro-usb-typ-b
. Funguje to s normální Qi nabíječkou.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby