Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 27 09:57:02 CET 2023

No s tím komfortem práce v CodeVision bych tak úplně nesouhlasil. Pokud
se za poslední rok nic nezměnilo, tak to jejich IDE je už hodně
zastaralé. Atmel Studio založené na MS Visual Studiu, nebo IDE odvozená
z Eclipse, jsou ve vývoji o roky dál.

Dobré je, že CV má plugin do Atmel Studia, tím se to částečně řeší. Ale
ten výslednej projekt je pak divnej kočopes. Mám dojem, že to pak dost
komplikovalo snahu o založení nového projektu přejmenováním kopie
starého, protože obsahuje fixní cesty.

Zajímalo by mě, jak je to s konfigurací těch nových AVR wizardem v CV.
Kvůli tomu jsem si asi před rokem stáhnul nejnovější demoverzi, ale zdá
se, že všechny novinky jsou přístupné jen z placené verze. To mě
donutilo si inicializaci věcí co jsem potřeboval najít v DS a tím další
pokusy s CV skončily...

Ale práce s EEPROM, to je něco jinak naprosto nedostižného. Zatím jsem
nenašel uspokojivé řešení kompatibilní s běžnými překladači.

PH