Re: optická RS-485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 26 21:11:06 CET 2023

Ta testovací deska mi přijde dost drahá.
Zvlášť když jsou potřeba aspoň 2 kusy.

Když jsem se tím kdysi zabýval, tak ten interface mi připadal poměrně
jednoduchý.
Napájení, diferenciální kanály Tx a Rx, minimum řídicích signálů a I2C
interface (který by se možná pro začátek ani nemusel řešit).
Jinak to I2C je myslím hlavní problém, proč některé switche vyžadují jen
"značkové" SFP moduly a s jinými nejedou.
Prostý vendor-locking pomocí testování informací v I2C EEPROM na modulu.

Třeba by se našel nějaký šikovný a ochotný člověk, který by na to navrhl
testovací PCB.
Možná by se to dalo dostat i na nejmenší "čínský formát" 50x50mm.
Nechci být osobní, ale třeba takový pan Fučík ? ;-) Je nejen schopný,
ale bývá i dost akční.

Kdyby náhodou ano, tak děkuji předem.

PL

Na I2Cmkanál by se