naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Neděle Listopad 26 19:18:27 CET 2023

Nechci se tim ani nejak zabyvat, ADC v ruznych procesorech jsou past
vedle pasti, viz treba RP2040...
Ja si to zjednodusuju takm, ze pro pomale signaly dam na vstup 100nF
kondenzator, pro rychlejsi to prdnu primo z vystupu operaku pres par
(desitek) ohmu a nejaky 100pf-nF na zem.
To predpokladam tyhle problemy mezi nebem a zemi obecne vyresi, nebo ne?