WiFi v televizi

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Listopad 26 15:08:18 CET 2023

On je tu trochu rozdíl v tom, co je technicky k dispozici a co je
výkonná složka v domácnosti ochotná udělat. Televize má ethernet, ale na
této straně baráku není přípojka. A popravdě - já nemám s televizí
příliš vřelé vztahy, takže jsem se rozhodl, že kabel tahat nebudu.
Hrát si s wifi konektorem na desce, která je dost podobná ESP mi přijde
jako přiměřený poměr zábavy a efektu.