naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 26 08:57:24 CET 2023

Ahoj,

Asi vsetky ADC v mcu su dnes kapacitne.

Nechce sa mi hladat nohatu stonanovku aby som si potvrdil, ze sa stane len
to, ze nebude vidiet jednotlive prevody, ale ak tie prevody pobezia, po
nejakom dlhsom case sa napatie na tom pine ustali na onych 0.6V. To
napokon robi chlapik v tom vlakne na ST fore, co som daval link na
zaciatku (aj ked on nechape, ze je to z toho vzorkovacieho kondika, a
stale si melie svoje o DC zvodoch).

Ano, na AVR som bol zvyknuty, ze na vzorkovacom kondiku ostava napatie z
predchadzajuceho prevodu. Ale tu to tak nevyzera.

wek