Seriova komunikace RS485

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Listopad 25 18:28:43 CET 2023

Ano, máte samozřejmě pravdu, ale já jsem 9600Bd to je Baudů, tedy  taky v
podstatě bitů. takže 1mS je tak asi jeden znak.
Jinak jsem to asi vyřešil.  Rozdělil jsem časově vysílání dotazů do měniče
GOODWE a tomu druhému Arduinu tak, že v sudou půlsekundu
posílám dotaz do GOODWE a v lichou půlsekundu do druhého Arduina.  Doplnil
jsem do retezce pro druhé Arduino nějaké synchonizační znaky, na které se
chytám, místo na konec řádku.  Přijímací buffer po přijetí povelu čistím,
kdyby tam něco zbylo.  Zdá se, že to takto funguje.
Osciloskop jsem zatím nevytáhl, nevejde se mi na stůl. Ale určitě se
podívám, jak to tam vypadá.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje