Seriova komunikace RS485

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 25 10:20:29 CET 2023

kontrolní otázka - píšeš, že jedna strana má ručně ovládané přepínání
Rx/Tx. Není problém v tom, že vypínáš Tx moc brzo? Většina hardwarových
sériových portů shodí příznak dat ve frontě už v okamžiku, kdy odešle
startbit od posledního bajtu. Některé mají ještě příznak pro ticho na
Tx, který se mění až po stopbitu, ale nevyvolává přerušení.