RE: mech: plochý řemen v pračce

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Listopad 24 16:04:20 CET 2023

Ano, pračky Lavamat a asi i mnohé jiné to tak všechny mají.
Vana je plastová, buď sešroubovaná s těsněnim nebo jen slepená, na té vaně jsou 4 výstupky na které se nasadí oka motoru a ve dvou zadních se motor zajistí vruty do plastu s velkými podložkami přes to oko.
Jinak tuhle značku mám rád protože umím vlézt do servisního módu.

Zpátky k řemenu, kdyby měl těch 1201mm jak je na něm napsádno, tak sedne akorát.
Lubor

> Od: "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 24.11.2023 15:39
> Předmět: RE: mech: plochý řemen v pračce

Opravdu se nedá motorem hnout? Uložení na pevno?
Míra