Re: Telefon s rotačním číselníkem na hraní

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Listopad 24 13:14:56 CET 2023

Já to kdysi stavěl z Amatérského Rádia. Byla to ustredna snad na 8
telefonu. Byly tam nějaké 74xx. Ale myslím, že tam bylo i něco speciálního
dnes už špatně sehnatelneho (muselo se i namotat trafo). Mám to ještě někde
doma hluboko pod stolem :-). Ale třeba jako inspirace...