Meranie teploty 2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 23 17:53:15 CET 2023

Většina českých plavců má myslím doma ten ventil regulovatelný, s
proměnným regulačním poměrem.
Takže se dají i příjemně umýt ruce.
Ti BTU-plavci můžou vodu pít nebo si umýt nádobí, ale jinak zřejmě chodí
se špinavýma rukama. Nebo to chce opravdu rychlý multiplex.
A zřejmě i se špinavýma nohama. Proto se tam návštěvy nezouvají, aby
nebyly cítit ty smradlavé nohy.

PL