Re: Telefon s rotačním číselníkem na hraní

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Listopad 23 16:03:09 CET 2023

Zdravím,

kdysi za mladých let jsem si taky s telefony hrál.  Uvedené zapojení je
vlastně procesor a multiplex (je stále k dostání), nic víc. To už asi
zjednodušit nepůjde. Snad by šly zjednodušit obvody telefonních linek. Také
nepotřebujete RTC, ale pak by byl nutný zásah do programu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby

čt 23. 11. 2023 v 14:28 odesílatel Ladislav Kručinský <