Cim naprogramovat ispLSI 1016?

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 15:51:26 CET 2023

Zdravím,

Čo si pamätám, licenciu Vám netreba. Tá je potrebná len na
syntézu/simuláciu.
Pokiaľ sa nemýlim, potrebujete stiahnúť "ispLEVER Classic 2.1 Base Module"
https://www.latticesemi.com/Products/DesignSoftwareAndIP/FPGAandLDS/ispLEVERClassic
Nainštalovať - stačí vybrať iba "ispVM System" a potom spustiť z
adresára c:\ispLEVER_Classic2_1\ispvmsystem\ispVM.exe
Tam z Menu vyberiete "ispTools" - "Model 300 Programmer" a to je to čo
potrebujete.
Potom už len vybrať konkrétny obvod, jedec súbor a programátor (HW)

Mal by na to stačiť ispDOWNLOAD CABLE: https://www.latticesemi.com/cables v
ponuke sú tri:
USB nová verzia - HW-USBN-2B   (napr. MOUSER:
https://www.mouser.sk/ProductDetail/Lattice/HW-USBN-2B?qs=HqOR3aA30b56VfKOuz6yiw%3D%3D
)
USB stará verzia - HW-USBN-2A
LPT - HW-DLN-3C

Možno by Vám ho niekto aj požičal. Stopro ho má niekto v šuflíku :-)

Alebo čína:
https://vi.aliexpress.com/i/4000337860205.html?gatewayAdapt=glo2vnm  ale
tam je funkcionalita otázna (aj keď ja nemám zlé skúsenosti).

Dúfam, že som si to dobre pamätal.
Ešte by za pokus stálo opýtať sa v ASIX-e  https://www.asix.cz

p.j.

št 23. 11. 2023 o 12:22 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):