Meranie teploty 2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 23 09:12:58 CET 2023

[preposielam]

Dobry den,

ja som si vzdy myslel, ze Vase teplomery su postavene na 16-bitovych
sigma-delta prevodnikoch. To ako fakt za cenu toho prevodnika urobite
teplomer s odporovym cidlom Pt1000 a presnostou 0,1°C? Sice som si
spocital, ze na to staci 12-bitovy ADC v MCU, ale aj tak sa mi to nechce
velmi verit. No v kazdom pripade moja dalsia motivacia na bastlenie.

Andrej

Zdravím, a proč by se Pt100 nebo Pt1000 kalibrovaly? Pokud je elektronika
rozumně navržená, nic se kalibrovat nemusí. Pokud vychází, že by se to mělo
kalibrovat, tak je navržena špatně. Píši tedy o běžných  přesnostech 0,1C
(možná 0,05C)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatelpavel.poucha na papouch.com