C++ kontrukce

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Listopad 21 11:09:09 CET 2023

Je to deault inicializacia. V tomto pripade sa pobila inicializacia
jednotlivych poloziek na 0 a inicializacia prostrednictvom struktury na
konkretne hodnoty.

Ak zachovate {} pri clenoch struktury, mozte pouzit len
const Date today;
mate zarucene, ze polozky budu na zaciatku vynulovane.

Ak chcete inicializovat sposobom
const Date today { 2020, 10, 14 };
musite {} od jednotlivych poloziek v strukture vymazat.

Pre mna je deault inicializacia pomocou {} tiez novinka, teraz som si to
vyskusal.

miro