nabijecka 4x AA top best super aktualne nejlepsi ? (IPC-3, CC-2, avacom jvl-505 atd.)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 20 09:51:45 CET 2023

zatim jsem tu nabijecku moc nezkoumal, ale u me nesedi asi ta spodni
hranice pri testu/vybijeni lion. urcite neni 2,9V, ale odhadem jsem
nevidel na lcd nizsi hodnoru nez 3,4V ? coz mi teda nevadi.
a mam pocit, ze jednou se mi stalo, ze pri velkem testu, zustaly lion
baterky ve stavu "vybito". u clanku svitilo "end" a napeti bylo tech cca
okolo 3,4V. proud nastaven a na 1A a baterky nejake starsi z notasu
18650 cca 3800mAh. nevim jsetli jsem mel jeste cekat, ale vyloupnul jsem
je a znova nabil.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65