Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Sobota Listopad 18 17:42:11 CET 2023

Jo a hned si jí píšu do seznamu na další nákup, potřebuju do dílny
nějaké světlo když dělám tišťáky. Tohle by nělo být takové neagresivní i
při vyšší initenzitě. Dokonce to vypadá, že na tohle pouzdro půjdou ty
moje hliníkové tišťáky, co mi zbyly když jsem si dělal osvětlení do baráku.

Anděl