Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Sobota Listopad 18 14:35:32 CET 2023

No, nevím, jestli je to odpověď kterou jste si představoval, ale za mě
je ideál přes den denní světlo, tedy tzv. "studené" - protože mix
denního světla z okna a teplého světla z LEDek je za mě neuspokojivý, a
cca soumrakem přejít na "teplé", tedy s nižší teplotou.

Dneska už jsou běžně na trhu LED "žárovky" s elektronikou, která tuhle
rekonfiguraci zlvádne. (jsme technici, takže klidně můžeme říci, že se
uvnitř "žárovky" se použije jiný zdroj/set LEDek, v mezistupních dochází
k jejich poměrnému míchání.).

JD