OT - Farnell

Pátek Listopad 17 17:26:41 CET 2023

Ja mam s nima zkusenosti zatim dobre, ale za to premotavani, kdyz to
neni cewla civka, chteji docela dost penez, ne? Civky teda kupuju u TME
radsi. Navic maji nejaka pravidla, od jakeho poctu to daji na civku a
pridelaji zavadeci pasek. Ale u profi osazovacky byl stejne problem, ze
byl kratky, u domaci je to OK, tam staci kousek.