Re: Prosím o radu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 16 19:50:50 CET 2023

Tak jestli jde o poslání obrázku, tedy místo SMS použít MMS.

Pokud MMS nejde, ale internet je k dispozici, tak uschovna nebo jiné
podobné služby a link poslat do SMS.

Pokud to má být privátnější, tak si založit účet na Telegramu. Funguje
to přes telefonní čísla, takže se najdete snadno. A v porovnání s
původně zamýšleným FB je bezpečnost vyšší, používají to i disidenti.

No a pokud internet není k dispozici, dát flashku do obálky, ...

PH