Re: OT Polarizace brýlí

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 16 15:13:20 CET 2023

Tak skuste najst mlaku a odraz slnka v nej a vyskusat, ci pri normalnej
polohe hlavy je odraz cez okuliare najmensi.
Odporucam pri stani, nie za jazdy na comkolvek
;-)

Na soferovanie su vhodne okuliare, ktore nemenia farbu svetla. Polarizacne
okuliare default nemenia farbu, len intenzitu vsetkych zloziek v zavislosti
na polarizacii.
Ak maju okuliare rozne duhovo farebne povlaky, tak zmena farby moze byt
otazna.

Dodo

št 16. 11. 2023 o 11:10 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):