Re: OT Polarizace brýlí

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 16 10:47:51 CET 2023

pro ridice se bezne polaricni bryle pouzivaji ?
https://www.eshopautodoplnky.cz/polarizacni-bryle
ja je pouzivam v aute roky a najedu toho opravdu hodne. kupuju treba v
rybarskych potrebach. prvni kombinace porazicnich bryli(narychlo koupeno
v lidlu) a stareho autoradia becker s maticovym lcd jsem musel otocit
hlavu o 90° abych videl co hraje :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65