RE: OT Polarizace brýlí

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Listopad 16 10:19:15 CET 2023

Rozhodně ne k používání v autě při řízení! Jednak mohou zneviditelnit displeje a jednak zpravidla zvýrazní pnutí v předním/zadním sklu, které tam je záměrně vytvořené kvůli bezpečnostnímu rozbití skla na drobky při nehodě. V polarizovaném světle toto pnutí vytváří na sklech výrazné duhové obrazce.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Thursday, November 16, 2023 10:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT Polarizace brýlí

Dobrý den všem,
vždycky jsem si myslel, že polarizační brýle jsou aby bylo lépe vidět, s méně odlesky. Nedávno jsem si koupil sluneční brýle se sluchátkama, kde ale zorník má naprosto šílenou barvu, lidi pak vypadaj jak feťácí nebo
zombíci:-) Tak jsem objednal polarizační zorník.

Dnes jsem ho zkusil a chvíli jsem se děsil, že jedu do míst kde je
jinovatka:-) Přitom byla silnice jen mokrá:-) Tak jsem si myslel, že to výrobce poplet, ale kolega má ke svým dioptrickým brýlím nasazovací polarizační filtr a ten je polarizovanej stejně.

Jak to teda je?
K čemu mají být polarizační brýle?

Díky,
PH