Re: Nevlastní někdo měnič Huawei SUN2000 ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 15 23:07:40 CET 2023

To s těmi přetoky mě opravdu zajímá jestli to nějaký registr dokáže v
elektroměru zaznamenat. A hlavně jste je pravda to že to distributor může
nějak postihnout. Ptal jsem se známého a on vůbec netuší. Prý ani kolegové
nic nevědí.