Kontrolni otazka kolem EV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 15 22:34:15 CET 2023

Pokud všechno v Evropě kolem elektromobility má tyhle ceny, tak se nelze
moc divit, že pak šéf VW brečí, že musí propouštět lidi, protože nemá odbyt.

Třeba tenhle čínský v 3f provedení by se mi (podle parametrů) docela líbil.
https://vi.aliexpress.com/item/1005005820790764.html
Bylo by zajímavě vědět/změřit, jestli ten jejich "leakage protection"
splňuje evropské normy na monitoring DC proudu, přesahujícího 6mA.

PL