Meranie teploty 2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 15 13:52:07 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,
takze Ty si myslis, ze ta vymena vzduchu medzi izbou a vonkajsim prostredim
je mozna. Mna oscilovanie teploty velmi prekvapilo a pravdu povediac, som
takyto dej vobec nepredpokladal. Moja teoria bola, ze ADC-prevodnik meria
strednu hodnotu teploty, ktora je modulovana napajacim napatim. A pak uz
len vhodne modulovat a spustat prevod ADC-prevodnika. Ale neviem, ci je
tato teoria spravna a preto som chcel vylucit tu tepelnu oscilaciu pri
vymene tepla.

A.

>*Merana teplota ale zacala oscilovat od 3°C do 10°C radovo v minutach.
*>*Merane rano pri otvorenom okne so zaclonou.
*
Ak je pod oknom teply radiator a vonku je okolo nuly, tak toto podla mna
moze byt normalne.

wek