Re: Tester nabíječek na auta.

xPablo Pablo na xpablo.cz
Úterý Listopad 14 15:09:22 CET 2023

Aha,
takze bacha - vypada to, ze nektere verze FW asi podporuji wss/https
(R8???), ale mate dat pozor na nastaveni RTC (celkem logicky) - zkuste
projit vsechny release notes k jednotlivym vydanim FW a nahrat tam
spravny FW... Info treba zde
https://www.se.com/cz/cs/product-range/63506-evlink-smart-wallbox/#software-and-firmware

Pavel Brychta