RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 13 17:50:23 CET 2023

Když při opravě narazíte na kondenzátor přilepený k DPS, tak stačí silou odtrhnout nebo je nějaká šetrnější metoda?

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jozem na volny.cz
Sent: Monday, November 13, 2023 5:11 PM
To: HW-news
Subject: RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Když mi na nějakém stroji záleží nebo nechci, aby mi ho s klením přivezli brzy zpět, tak měním všechny elyty. Nafouklý je dost výjimečně. ESR metr mám, ale stejně měním. Nenejvýš elyt na primáru změřím. Ten na 50 Hz vyhoví dost dlouho. Na sekundáru na desítkách kHz stačí mnohdy malé zhoršení. Přehodit těch pár kousků ve zdroji je v tomhle případě pohoda. Dostupné a hodně místa. To zvládne i trafopájka a mechanická odsávačka.

Zeman