Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Listopad 13 16:33:07 CET 2023

Ty kondíky na 400V asi problém nebudou. Jinak taky kupuji v ECOMu.
Schéma máte tady, pro inspiraci asi stačí:
https://elektrotanya.com/vestel_17ips62-r4_psu_sch.pdf/download.html
ale pozor, oni turci pod jedním označením dělají mraky variant, úplně to
sedět nemusí: https://www.ame.cz/vyhledavani.aspx?FullText=17IPS62
Akorát u té Vaší TV nemusí výměna kondíků ve zdroji pomoct, ale zase to
nebude drahé. Vám zlobí tuner, ten bude napájen z nějakého zdroje na
hlavní desce.
Když se podíváte na ten zdroj, tak je tam v podstatě jen zdroj 12V pro
hlavní desku a druhý výstup 24V pro měnič pro podsvícení.

Martin Hanek