Re: OT: Flešky z číny -- Re: Osciloskop FNIRSI-1014D

AZE aze na seznam.cz
Neděle Listopad 12 22:20:18 CET 2023

U Číňana je to se "značkami" i tak na pováženou. Například:
https://vi.aliexpress.com/item/4000026074589.html
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukeš
Sent: Sunday, November 12, 2023 10:01 PM
To: HW-news
Subject: OT: Flešky z číny -- Re: Osciloskop FNIRSI-1014D

Je potřeba kupovat "značky", které se přímo tam i prodávají, tedy lexar,
samsung, hp, kodak, kingston, možná sandisk a konec. Všechny mají vzadu
stírací loterii, kde si můžete ověřit výhru v soutěži o nefalšovaný
originál. Zatím se mi podařilo vyhrávat.

Za 2,8-3$ 64G USB3 flešky lexar, to de. Narval jsem na ně všecky fotky a
dal kolovat, v souvislosti s tiskem fotek na A4 inkoustovce o které jsem
psal před týdnem, je to kvitováno velmi pozitivně. Na flešku šňůrka a na
ní kousek dřeva s nápisem co na tom je, aby to nezapadlo. Akorát teda tu
A4 v nejvyšším rozlišení to tiskne snad 5 minut. A už mi přišly 2x dvoje
mnohem větší náplně oproti těm původním (jdou tam zastrčit kupodivu).
Blbý je, že se mi hromadí černý, protože posílají obě a mění se až když
bude docházet, zatím mám tu černou demopatronu skoro plnou, tisknem
fotky, no.